Zawsze bądź dumny ze stworzonego przez Ciebie żłobka w Białołęce, a promując swoje otoczenie, więcej osób usłyszy o tobie i twoich usługach. Media społecznościowe to fantastyczny sposób na zaangażowanie potencjalnych klientów, ponieważ większość osób korzysta z tych najpopularniejszych. Są również bezpłatne, więc z pewnością powinniśmy je jak najlepiej wykorzystać! Publikowanie zdjęć działań, które wykonujesz z dziećmi, budynkiem i zespołem pracowników, z pewnością pomoże w nawiązaniu kontaktu z nowymi obserwatorami. Wszyscy kochają zachęty; promowanie darmowych porannych degustacji lub dni otwartych w placówce zachęcają ludzi, aby przychodzili i wyglądali bez poczucia, że muszą się zobowiązać, ale pierwszą przeszkodą jest zdobycie potencjalnych nowych rodzin przez drzwi, a jeśli możesz to zrobić w zrelaksowany i przyjemny sposób, będzie to wspierać biznes.
Innym pomysłem jest wręczenie obecnym rodzicom kuponu na sklep detaliczny lub zdyskontowanego dnia w żłobku Białołęka, jeśli polecą je dziecku – prosty pomysł, który jest opłacalny w zachęcaniu nowych klientów. Planowanie jest ważne, żłobki Białołęka w różnych okresach w ciągu roku cierpią na spadki liczby osób, na przykład w przypadku osób porzucających szkołę. Oznacza to, że zarządca lub właściciel powinien mieć jasną wiedzę na temat swojego obłożenia, liczb predykcyjnych i prognoz, aby mogli planować finansowo; umożliwiając szkółce reklamowanie się w odpowiednim momencie w roku, aby zrekompensować wszelkie spadki w obsadzie. Na przykład żłobek Białołęka o nazwie Kajtusie może pomóc usprawnić cały ten proces i pozwolić menedżerom być bardziej skutecznym w promocji, planowaniu finansowym i prognozowaniu, jeśli chodzi o obłożenie.
Rodzice będą twoimi największymi orędownikami, jeśli zaangażujesz ich w swoim otoczeniu i poświęcisz czas na regularne rozmawianie z nimi. Budowanie relacji rodzic / nauczyciel jest niezbędne, ponieważ jednym z najlepszych sposobów budowania obłożenia jest przekaz ustny i zalecenie. Stworzenie tego repertuaru może zająć trochę czasu, jednak doprowadzi to do dalszych sukcesów. Rodzice mają zajęte życie i często porzucają swoje dziecko o 8 rano i spieszą się, aby je odebrać o 18:00, nie pozostawiając wiele czasu na rozmowę o dniu ich dziecka. Rodzice są zainteresowani, a posiadanie jasnych sposobów komunikowania się i angażowania ich zapewni poczucie wartości i ważności. Wieczory dla rodziców w miejscu jakim są żłobki Białołęka, biuletyny i platformy internetowe to świetne sposoby komunikowania się i angażowania rodzin, promujące silne związki partnerskie – świetne sposoby na budowanie relacji w miejscu jakim są żłobki Białołęka!